solden


Ook in de boekenwereld is de levensduur van producten niet zo lang. Boeken zijn snel ‘verouderd’ en worden dan uit de rekken gehaald. Omdat de vraag in de winkels is stilgevallen heb ik nu de mogelijkheid om de resterende boeken aan een interessante prijs aan te bieden.

Voor België: 10 euro/stuk (verzending en BTW inbegrepen)

Voor Nederland: 15 euro/stuk (verzending en BTW inbegrepen)

Bestelling kan via het storten van het juiste bedrag op Triodos rekeningnummer 523-0802936-45 van Low Impact Man. Zorg wel dat je adres duidelijk is aangegeven. Ik zorg ervoor binnen de week na ontvangst van de betaling het boek op de post te doen.

(volledige gegevens:  IBAN BE44 5230 8029 3645,  BIC code bank: BIC TRIOBEBB )

Het verkopen van mijn boek is – ook op lezingen – niet mijn sterkste kant. Logisch ook als ik pleidooien hou om minder te kopen. Ik kan je gerust stellen, deze boeken zijn al gedrukt (er komt geen herdruk), op FSC gelabeld papier en met een CO2 compensatie voor de uitstoot verbonden aan de productie van het boek. Ik denk trouwens dat het een nuttig boek blijft met veel bruikbare info. Een aantal reacties van lezers kan je hier vinden. (doorscrollen tot beneden). Een goed geschenk voor mensen waarvan je weet dat ze wel iets willen doen voor de planeet maar die niet weten waar te beginnen.

Wie meerdere boeken wenst of graag een factuur heeft kan bestellen via een mail naar steven@lowimpactman.be

2 reacties op ‘solden

  1. Misschien is het een goed idee om ze ook zoveel mogelijk in bibliotheken te krijgen. In Brugge is er 1 vestiging waar dit boek te lenen is (heb ik dan ook gedaan 🙂 ).
    Ik weet niet hoe dat zit in andere steden, maar 1 is toch vrij weinig.

    Terry

    Like

Plaats een reactie