Met dank aan de champignonnen


Zaterdag was ik uitgenodigd door de transitiegroepen in Gent om een inspirerend verhaal te brengen over de toekomst. Of het inspirerend is weet ik niet, maar ik heb beslist om er een zeer persoonlijk verhaal van te maken, namelijk de beschrijving van de laatste dag van mijn leven. En die speelt zich af ergens in 2040, als ik 80 jaar ben geworden.

Omdat een aantal mensen achteraf naar de tekst vroegen het ik er maar een pdf van gemaakt die je hieronder kan downloaden. Het absoluut geen wetenschappelijke voorspelling van de toekomst, maar gewoon een van de mogelijk (en best niet wenselijke) scenario’s die eventueel zouden kunnen gebeuren… Veel leesplezier. Als iemand iets wil doen met de tekst, doe gerust (liefst met vermelding van de herkomst)

met dank aan de champignonnen

