politiek salon


Ik heb me al dikwijls afgevraagd hoe ik het voorraadje fair trade wijn- en streekbieren dat ik met al die lezingen heb verzameld ooit op zal krijgen. De oplossing is natuurlijk simpel: delen. En nu de verkiezingscampagne zich stilaan op gang trekt doet er zich een mooie gelegenheid aan. Op 18 mei organiseer ik bij me thuis ’s avonds een politiek salon.

De volgende weken zullen overal in Gent dergelijke salons worden georganiseerd met als doel het groene programma en de groene kandidaten voor te stellen. Wie wil weten wat het stadsproject van het kartel Sp.a-Groen nu precies inhoudt, wie wil vragen stellen over hoe bepaalde problemen aangepakt zullen worden, wie kennis wil maken met de zetelende gemeenteraadsleden en nieuwe kandidaten is dus welkom op zo’n salon.

Op mijn salon zal in elk geval Elke Decruynaere aanwezig zijn, groot politiek talent en gedreven boegbeeld van Groen in Gent. Meer details over het programma en de aanwezigen volgen nog, maar wie zich nu al wil aanmelden kan dit via een mailtje naar steven@lowimpactman.be  (de salons zijn vooral bedoeld voor potentiële Gentse kiezers)

En uiteraard zal er ook thee zijn en sapjes en heerlijk kraantjeswater!

(op 8 mei is er ook een politiek salon in Sint-Amandsberg, en dit bij de voortreffelijke enthousiaste kandidate Caroline Van Petegem. Meer info daarover volgt nog of kan je bij mij opvragen)

Geef een reactie

