Fietske Pies


Wellicht zal je hier de volgende dagen niet veel nieuwe berichten lezen, want het hele weekend ben ik op Couleur Café, en ik denk dat er weinig tijd zal zijn om veel te schrijven. Op dit ogenblik is de opbouw bezig, ik ben hier met de LIM-mobiel en de nieuwste creatie: ‘fietske pies’.

Ik heb er nog geen foto’s van, maar het gaat om een nieuwe soort energiefietsen die gebruikt worden om een fontein aan te sturen. In dit geval gaat het letterlijk over manneke pies die verder kan plassen naarmate het publiek harder fietst. Tegelijk is er een drinkwater fontein aan beide waterfietsen gekoppeld zodat mensen ook de drinkwaterfontein van energie voorzien.

Het zal allemaal het energie- of waterprobleem niet oplossen maar het zijn leuke dingen voor de mensen en dan toch een kans om het brede publiek iets te vertellen over wat ze kunnen doen.

Ik kan ondertussen nog melden dat we daarstraks wat regen hadden, maar nu de zon erdoor komt. Zeker handig voor de zonne-ovens die hier ook staan.

Geef een reactie

