terug thuis


Zo, terug thuis, moe maar tevreden zoals dat heet. Ik ben toch blij dat ik nu weer op de computer mijn stukjes kan schrijven, al moet ik toegeven dat het de voorbije dagen toch behoorlijk goed ging met de Iphone om de thuisblijvers te informeren. Wat de muzikale hoogtepunten betreft – want daar gaat het toch over bij zo’n festival – vond ik het concert van Imany het hoogtepunt. Een schitterende stem, mooie arrangementen en prima muzikanten. Deze clip op Youtube is best de moeite om even te bekijken. watch?v=L4tF9EnbcxU

Wat ambiance betreft was Bart Peeters onnavolgbaar, ik stond zowaar gewoon zelf te mee te brullen met de uitzinnige massa in de tent. En dat op mijn leeftijd. Het zal nu even afwachten zijn om de nodige gegevens te verzamelen, om dan voor de derde keer op rij de voetafdruk van het festival te berekenen. Na Couleur Café en Dranouter zit het festivalseizoen er voor mij op.

Morgen nog een begeleiding te doen in kader van Jonge Sla, en dan de rest van de week met de kinderen kamperen op een vlot in Zeeland. Dan zal het hier even terug stil worden.

Geef een reactie

