wij zijn weg…


Zo, de rugzakken zijn klaar, de frigo is leeg (en uitgezet natuurlijk), de reisweg uitgestippeld (bussen en treinen uiteraard). De rest van de week zullen we doorbrengen op en rond het water. Omdat het vakantie is ben ik niet van plan te bloggen, al zou het wel kunnen dat ik zo eens een fotootje ga posten, kwestie van niks vermoedende bezoekers aan deze blog toch iets te laten zien.

Ps: langs deze weg ook al bedankt voor de vele virtuele taarten, bloemen, en andere verjaardagswensen die ik ontvangen heb (vooral via Facebook). En zeker ook voor de enthousiaste ziel die deze wiki pagina heeft aangemaakt. Ben ik wel een beetje trots op.

4 Reacties

  1. Fijn om uw nimmer aflatend enthousiasme in de ‘brievenbus’ te vinden. Een mens wordt daar blij om. Ik hoor dat ik u moet feliciteren met uw verjaardag en verder een toffe low impactvakantie toegewenst.

  2. veel plezier en ook van mij een gelukkige verjaardag…

  3. Veel plezier!

  4. Gelukkige verjaardag, Steven!

Geef een reactie

