vliegende start


Samen met de scholen is ook het lezingenseizoen weer gestart, nog steeds een flink deel van mijn activiteiten. Gisteren was er meteen een vliegende start met 3 klimaatshows in Halle, goed voor in totaal ruim 1000 leerlingen. Vandaag en morgen ben ik terug in dezelfde school  en zal ik meteen de zwaarste klus van komend werkjaar hebben afgewerkt; zeven keer dezelfde show in 50 uur tijd.  Het is wel een snelle manier om flink wat jongeren (en hun leerkrachten) te bereiken al weet je nooit wat het effect hiervan is.

Ik heb nu ongeveer 450 keer mijn verhaal gedaan en ga stilaan de frequentie wat afbouwen. Uiteindelijk heb ik ook een flinke klus aan het lokale werk hier in Gent (onder andere bij Green Track) en had ik niet ooit een voornemen geformuleerd om naar de 30-uren werkweek over te stappen? Dus zeg ik nu regelmatiger nee, en probeer ik mijn agenda na 14 oktober niet te vol te plannen. Uiteindelijk kan de kiezer er ook voor zorgen dat na 14 oktober mijn avondagenda er helemaal anders zal uitzien (en dan mag ik meteen het 30-uren idee even vergeten).

Wat lagere scholen betreft is er vanaf 16 oktober alvast een alternatief. Dan gaat het stuk ‘2019’ in première en begint het aan een tournee door Vlaanderen.  Mensen uit het Antwerpse die graag de première meemaken: iedereen is welkom op 16 oktober. De toegang is gratis maar je moet wel reserveren via info@etaproducties.be of Denise Machiels  (03/226.42.00). Ik zal er zeker zijn.

Eén reactie

  1. Ter info: vanmorgen een fragmentje gehoord uit je Youtube filmpje op Radio 1 in De Morgen!

Geef een reactie

